Nytt innhold

Feedback Mars

Status
Stengt for ytterligere svar.

Magnus

Direktør
Director
Complete Pack
Beta Tilgang
Citizen
Member

Feedback Mars
_______________________________________________________________________________________________________

Hei herlige mennesker.

Den 20 Mars 2020 puttet vi ut et tilbakemeldingsskjema, vi fikk noen gode tilbakemeldinger. Dette er en månedlig ting for å kunne se hva vi som både ledelse/staff kan forbedre med samfunnet.

Det ble tatt opp i tilbakemeldingsskjemaet at det virket useriøst at vi spør om donasjoner, vi ser denne til en hvis grad, det er en to sider av den saken. Donasjoner er den tingen som hjelper oss å betale for vår dedikerte server, nettside og teamspeak server. Dette er kostnader på ca. 3800kr gi å ta med valutakursen.

Vi beklager overfor medlemmene våres om opptreden til personer både i ledelsen/staff ikke har vært bra nok, dette er en forberedelse sak. Døren til både Jon og meg er åpen for idèer til forbedringer uansett om det er vår egen oppførsel eller atferd som er problemet. Hvis du ikke ønsker å ta kontakt med oss personlig kan du alltid gå til en av oss å snakke.

Søndag den 15 mars 2020 annonserte jeg i staff/faction discorden at teamspeak vil gå ned pga. en regning som vi ikke hadde fått betalt. Der vi også la inn det lille ekstra for å se om noen hadde hatt lyst til å hjelpe oss med denne utgiften. Det er beklagelig at noen medlemmer tar dette som useriøsitet, men dette er noe jeg tar på min egen kappe.

For å kunne gi mer informasjon til samfunnet så er dette utgiftene vi har i løpet av en måned.
Dedikert Server | $170.55 | 5 hver mnd.
Teamspeak | $30 | 16 hver mnd.
A3PL Tillatelse kostnader | $100 | 27 hver mnd. (Det er ikke kostnader for A3FL Internationalt, men A3PL for å kunne bruke deres scripts på vår server)
Nettside/forum | $95 | Januar hvert år.

Resten av samfunnet fikk vite dette på den offisielle discorden Tirsdag den 17 mars 2020.

Reklame har vært en av de store sakene vi har tatt opp i management teamet i mellom oss. Her har vi prøvd forskjellige metoder allerede, det har blitt invitert venner, facebook reklame og innlegg på forskjellige Arma 3 forum/server lister har også blitt gjort. Vi jobber forsatt med å reklamere på facebook og twitch. Begge direktørene har også lagt ut informasjon om samfunnet på personlige profiler på facebook. Og ved den nye endringen til Arma 3 Fisher Life Internasjonalt så har vi også reklameplass på den Amerikanske nettsiden samt. vår egen.

Vi som ledelse ser at det er et forbedrings potensjonale og dette er noe vi jobber med hver dag, for å kunne forbedre. Både personlig til dere medlemmene våre og til alle andre funksjoner i samfunnet.

Jeg beklager på mine vegne hvis jeg har forårsaket drama innad og at dere har følt om at jeg har oppført meg useriøst, Dette er noe jeg selv jobber med hverdag. Det samme går forsåvidt for Jon.

I siste liten ble det også gjort endringer i form av å kjøpe perks. Dette vil snart bli en egen nettside og så vidt jeg har forstått på Jason så vil du kunne gjøre dette via den nettsiden og det vil da bli lagt inn i databasen nesten med en enestegang.

Til slutt ønsker vi fortsatt å si i fra at dørene våres er alltid åpne.
Uansett hva det eventuelt måtte være ta kontakt med meg eller Jon. Via discord eller teamspeak. Eller kanskje også via våre e-postadresser.

Status
Stengt for ytterligere svar.

Viktig Informasjon

How to join

Teamspeak

Progress

Topp